6 شهرستان فارس در وضعیت زرد کرونایی  هستند
کد خبر: 4141137
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

6 شهرستان فارس در وضعیت زرد کرونایی  هستند

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های اقلید، بیضا، خرامه، سرچهان، سروستان و گراش در وضعیت زرد کرونایی و دیگر شهرستان‌ها در وضعیت آبی قرار دارد.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،‌ سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز عصر دیروز، 24 اردیبهشت‌ماه با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان فارس، وضعیت 6 شهرستان را زرد اعلام کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های اقلید، بیضا، خرامه، سرچهان، سروستان و گراش در وضعیت زرد کرونایی و دیگر شهرستان‌ها در وضعیت آبی قرار دارد.

حسینی با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد اعلام خروج از وضعیت اضطراری کرونا از سوی سازمان جهانی بهداشت بودیم، اظهار کرد: شرایط جدید اعلام شده، پس از بیش از سه و نیم سال دوران کرونا و بحران های متعددی که این پاندمی در ابعاد گوناگون به همراه داشت، بسیار امیدوارکننده بود، اما لازم است این موضوع مورد تاکید قرار گیرد که این اعلام وضعیت، به معنای پایان دوران کرونا نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ویژه از گروه های در معرض خطر نظیر سالمندان، بیماران زمینه‌ای، بیماران دارای نقص سیستم ایمنی بدن و مادران باردار خواست تا با تداوم پایبندی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، همچنان از سلامت خود در برابر این ویروس مراقبت کنند.

حسینی با اشاره به وضعیت کنونی کرونا و کاهش آمارها طی هفته‌های اخیر و حذف رنگ قرمز از نقشه کرونا در کشور، ابراز امیدواری کرد: وضعیت کنونی با همکاری همگانی، تداوم یافته و شاهد حذف رنگ‌های زرد و نارنجی نیز از نقشه ایران باشیم.

انتهای پیام
captcha